sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Kedgeree

Salata cu orez si peste
Astazi va propun o reteta noua - kedgeree. Kedgeree este o mancare traditionala indiana importata in Anglia, ce are la baza orez, oua, si peste. Este foarte usor de facut, foarte usoara si foarte delicioasa. Eu am facut-o in 2 feluri ( pentru cei care manaca peste, si pentru cei care nu sunt prieteni cu pestele).








 

Ingredientele pentru kedgeree sunt:

pregatim ingredientele - 300 gr somon
 - 200 gr orez basmati
 - sofran
 - 60 gr unt
 - 4 oua
 - sare
 - piper
 - 1 lamaie
 - cimbru
 - ulei


Eu am ales sa fac somonul la gratar. Reteta se vede aici . De data aceasta am ales rondele de somon, pe care le-am prepart la fel ca si fileul de somon.
In loc de somon poti alege ce peste doresti, cu conditia sa il dezosezi. Il poti fierbe sau il poti face la gratar  
si apoi taia bucatele.

se intrepatrund aromeleai nevoie de somon si cimbru








Am pus orezul la fiert impreuna cu putin sofran si sare. Sofranul este cel mai scump condiment din lume, iar folosirea lui in mancare, a revolutionat arta culinara. El trebuie tot timpul folosit inmuiat in apa pentru a se putea elibera aroma lui. Nu il folosi direct in ulei, caci aroma sa nu se va elibera.
Tot acum am pus ouale la fiert. Ouale se fierb tare, iar apoi se taie in cubulete.
Dupa ce fierbe orezul, acesta va capata o culoare galbena si aroma de la sofran, adauga untul, si apoi ouale.

adaugi sofran, unt si oua fierte
Pestele il tai in cubulete si il amesteci in orez.
Se serveste cu sos de soia si lamaie .

Daca nu iti place pestele ( cazul copiilor mei :( ) poti alege sa nu pui peste, doar sos de soia si lamaie.

Indiferent ce varianta alegi, va garantez ca nu are cum sa nu-ti placa kedgeree.

Salata kegeree












Pofta buna sa aveti!

Va recomand si

Cheese fingers sau cascaval pane

Cascaval pane









Salata de peste

Salata cu ton









Somon la gratar

somon la gratar