sâmbătă, 4 martie 2017

Cum se face shaorma vegetariana sau vegana

cum se face shaorma vegana
Shaorma vegana
Devenind vegetariana, mi-am dorit sa manac o shaorma usoara, naturala si vegana. Dar cum se face o shaorma vegana?
Este foarte simplu.
Pentru a face o shaorma vegetariana, trebuie sa te uiti mai intai ce ai prin frigider, si sa le folosesti.
Eu, de exemplu, am folosit o salata mixta, tofu, dovlecei, porumb si un sos andalouse, lipie si putin cimbru.


Ingrediente:

  • lipie
  • dovlecei
  • tofu
  • salata mixta
  • porumb
  • cimbru
Bineinteles ca mai poti adauga cartofi prajiti (ai grija sa fie prajiti in ulei de samburi de struguri) sau cartofi fierti. Pentru vegetarieni, am inlocuit tofu cu branza.

Revenind la reteta mea, am folosit o tigaie pentru clatite. Am incins-o, dupa care am prajit putin lipia pe ambele parti. Am pus-o pe o farfurie. In aceeasi tigaie incinsa am pus 4 felii de dovlecei si i-am prajit pe ambele parti ( fara ulei).


Cum se prepara sosul andalouse


Prima oara am mancat sos andalouse in Bruxelles. De atunci am cautat de cumparat si nu am gasit. Asa ca am cautat reteta pe net si am ales sa il fac acasa. Este foarte simplu de facut si gustos. Trebuie sa faci o maioneza ( normala sau vegetala), adaugi ketchup si putin piper dupa gust. Si voila - sosul este gata!

Asamblam shaorma


cum se face shaorma vegana
Shaorma
Acum punem peste lipie ingredientele:
 - salata asortata
 - porumb din conserva
 - tofu taiat felii
 - sos andalouse
 - dovleceii prajiti

Adaugam putin cimbru deaupra. O rulam si iata o shaorma vegana delicioasa!


Pofta buna sa aveti!



Va recomand si


cum se face kedgeree
Kedgeree













cum se face cascavalul pane
Cheese fingers












cum se face salata de peste
Salata de peste